حمایت از پرندگان شکاری ایران
حمایت از پرندگان شکاری ایران
این وبلاگ به منظور حمایت و حفظ پرندگان شکاری ایران است 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حمایت از پرندگان شکاری ایران و آدرس homa-ngo.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گاهی اوقات افرادی نا آگاه صرفا با این فکر که می توانند از پرندگان شکاری نگهداری کنند و یا اینکه مشتری خوبی برای آنها پیدا میشه همینکه آشیانه یک شکاری را می بینند با هزار زحمت و سختی جوجه ها را از لانه خارج می کنند.متاسفانه  تعداد این جوجه هایی که از لانه خارج می شود کم نیست و سرنوشت بیشتر آنها مرگ است.

اما چیزی که جالبه سادگی افرادی است که فکر می کنند اعراب آماده هستند هر پرنده ای را با هر قیمتی خریداری کنند....شخصا افرادی را دیدم که فکر می کردند میشه یک  سارگپه پابلند نابالغی را که مشکل جسمانی هم داشت با قیمت دو میلیون تومان و یا بیشتر به اعراب فروخت...!!

این افراد هر پرنده شکاری را به شکل اسکناس می بینند و خبر ندارند که اعراب ثروتمند تن پرور فقط بعضی از سیاه چشم ها را قبول دارند.آن هم پرنده ای که با اصولی که آنها معتقد هستند زنده گیری و به کشور خود حمل شده باشد!

خارج کردن یک جوجه از لانه ظلم بزرگی است.جوجه های پرندگان شکاری دیر رس هستند و 5 ماه اول زندگی را به شدت به والدین خود وابسته هستند چه برای تغذیه و چه برای آموزش شکار و...جدا شدن جوجه از والدین یک جورایی مثل جدا کردن فرزند انسان از پدرو مادر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ رضا علی اصل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: